Thursday, July 1, 2010

Perşembeyi Hastane Aldı: 5. GCSF

Handecim, haklı, MRI sonucu iyi. Beklediğimiz gibi. Bende malum, hep temkinli sevinçler. Bir de aklıma gelmiyor, örneğin, bugün rapor sonunda elimize geçince, yeni lezyon yok cümlesini okuyunca, evet o da olabilirdi...

İyi bir sonuç. Şimdi değerlerde bir kıpırtı bekliyoruz. Henüz yok.

Bugünkü doktor, omuriliğe aldığı radyosyon nedeniyle zorlandığını söyledi. Kök hücreler için, şu anda erken olduğunu, 10 günden sonra nöroblastom ekibiyle konuşacağını söyledi!!

Bakalım.

Telaş etmenin bir yararı yok. Bana yazmış olan, bu tedaviyi almış olan anne, iki haftada toparladı demişti...Yani daha zamanımız var. Sanıyorum zor olan, rahat, günlerden, bir anda hastaneye kapanmış olmak. Ve "sıfır" değerin endişesi. Acaba ateş düşük devam ederse bırakırlar mı desek de, bir yandan şu var ki dışarıda çok şeye açık olmak da akıllıca değil. Yani bu süreci, ilik nakli gibi düşünüp, kontrollü bir ortamda kalmanın güvenlik duygusuna bırakmalıyız kendimizi. Eh, işte ben ancak üç günde adapte oluyorum anlaşılan.

Nehir'i eğlendirmeye çalışıyoruz. Yani bu konuda Hande ve Nurgün'ün eline su dökülmez ama, çalışıyoruz, azizim. Biraz müzik, biraz oyun odası, biraz televizyon, biraz kitap, biraz dvd, biraz elişi...derken, günü bitiriyoruz. Biraz da mızmızlık. Ne diyeyim üçümüzde de var. Leyla'yı göndermemiz iyi oldu. Bu bölüme, 11 yaş altı ziyaretçi de alınmazken, zor olacaktı.

Biz de aramızda paylaştık...sabahları ben "tur" atıyorum, akşamları da baba dinleniyor.

Ah, ve bugün ben turlarken, Nehir çok beklediğimiz bağırsak hareketini yapmış!!! Zira ben yokken baba yürütmüş Nehir'i!!!

Ve Nehir artık superfragilisticexpialidocious diyor!!

1 comment:

  1. Bunlar çooook güzel haberler. İnşallah arkası da gelecek. Maşallah, 41 kere. Doğru söylemişsiniz zor da olsa belki hastanede kalmanız Nehir için daha iyi. Ben inanıyorum ki, bi-iki gün içinde değerler yükselecek. Bugün bi sitede pembe tutular gördüm aklıma Nehir geldi. Oralarda oynuyorsa Nutcracker'a da gidebilirsiniz, minik balerinleri sevecektir. İnşallah hemen toparlanacak ve yine gezmeli günler başlayacak.

    ReplyDelete