Friday, June 4, 2010

"Brace"

Sabah biraz daha geç bitti radyoterapi. Ve sonrasında doktor bile görmeden işimiz bitmişti. Nehir'in boruları da o uyurken çıkarınca, sessiz ve sakin başladık güne.

Önce parkta, "egg and cheese" yedi Nehir. Benimkini de yiyor! Sonra baktık hava sıcak, odaya geldik yine. Hem Leyla ile konuştuk. Geçenlerde Leyla nasıl diye sormuştunuz. Leyla iyi ama geldiğimizden beri çok az konuşabildik. Biz bilgisayar almadan çıkınca, hastanede biraz kalınca, TRnin uygun saatlerini yakalayamıyoruz veya Leyla'cım "müsait" olmuyor. Özlemişim tatlımı. Nehir'in pembe saç arzusunu anlatınca, "Anne, siz de mi, lütfen yapmayın" gibilerinden 9 yaş tepkisi verdi!

Sonra bu kez SKYPEde dayıyla konuştuk. Ona da cilveler yapıldıktan sonra, artık öğleden sonraki fizik tedavi randevusuna hazırdık.

Ben bu kez tüm seans dışarıda idim. Kesinlikle daha iyi katılıyor, ben olmadığımda. Sonrasında ise bugün Nehir'in alçısı, "brace" geldi. Biz, acaba nasıl tepki verecek derken, Nehir kendisi istedi takmayı. Kendi başına yürümek ve daha iyi yürümek istiyor. "Pata pata" yürüyecekmiş.

Bakalım, brace ile biraz oynayacaklar, şu andakinden biraz daha esnek yapabilirler. Haftasonu deneyeceğiz.

Nerde mi? Hmmm...Buldum bir değişiklik yapıp, Westport'ta!!!

Herkese güzel bir haftasonu diliyorum!!

No comments:

Post a Comment