Saturday, December 12, 2009

Houston, geliyoruz!

Bu gece, ya da daha doğrusu sabaha karşı yine Houston yollarına düşüyoruz.

Nehir'den seçmeler:

"Anne, ben doktora gitmek istemiyorum"
"Anne, ben uçaktan korkmuyorum, neden?" "Uçaklar robot değil mi?"
"Annenin kucağında dinleyecekler beni"
"Ben hasta değilim"

...

Benim açıklamalarım:

"Hemşire ablaları göreceğiz"
"Fotoğraf çekecekler"
"Altay'ı göreceğiz, Nursen Teyze'yi göreceğiz, hayvanat bahçesine de gideriz, sütlaç yemeğe de gidelim mi?"

Nehir, gözleri parlayarak, "Sütlaç paylaşalım mı?"

Pazartesiden cumaya testler var, her gün hastanedeyiz. Haftasonu gezip, pazartesi resmi raporları alıp, hayırlı haberlerle salı günü yola çıkmayı umuyorum.

Bu akşam sonunda yılbaşı ağacımızı süsledik.

Leyla soruyor:

"Neden ağaç süslüyorlar"...Ben bizim adet değil aslında diye açıkladıktan sonra.
"Tepesine neden yıldız konuyor?"

Hmmm.

Biz hep birlikte süsleri asarken iyi vakit geçirdik. Tüm ışıkları kapatıp, izledik.

Testlerden yana endişeli değilim, ama yolculuk, ve Nehir'in test süreçleri konusunda gerginim hafiften. Yapacak bir şey yok. Bu da geçecek. İyi haberlerle alıp gelince, yeni yıla sağlıklı ve mutlu girmenin heyecanını taşıyacağız.

Nehir sağlıklı ve mutlu...resmi olarak öğrenmeye gidiyoruz.

Bilgisayarımı "hafif" gitmek için bırakıyorum. 23 Aralık'a kadar yıllık iznimin bir kısmını kullanıyor olacağım, ana-kız.

Bugün Arzu, "Sağlıcakla gidin, sağlıcakla gelin"dedi. Evet, siz de sağlıcakla kalın!

Not: Tüm iyi dilekleriniz için teşekkür ediyorummm!

2 comments:

  1. Hadi iyi haberlerle inşallah.Sağ salim.

    ReplyDelete
  2. Agacım hazır, trenim kuruldu, Nehircigimi ve guzel haberlerini bekliyoruz.


    2010'a oyle guzel bir baslangic yapacagiz ki...Nehircim saglikli ve mutlu.

    ReplyDelete