Tuesday, October 27, 2009

Park, sonunda

Uykum geldi de geldi. Bu sabah hava gri kalktık, ve ilk soru, "hani güzel hava?" oldu.

Ben ikinci bavulu da yaptım, Bilge Nehir'le ilgilendi, bir yandan nefis bir somon "stew" yaptı. Nehir saat bir gibi kucağıma gelip uyudu. Pazardan beri hem öğlenleri, hem de geceleri uyuyor. Oldukça sarsılmış olmalı.

Öğleden sonra bizi merakta bırakan harika hava belirince, geç bir öğle yemeği, sonrasında Bilge'yi mağazalara bırakıp, biz parka gittik. Park çok güzeldi. Nehir'in enerjisi fena değildi.

Bugünle ilgili iyi haber, Nehir baktrimi de yutmaya başladı! Artık ezip kapsül içine yerleştirmek yok! Geriye tylenol kaldı. Şaka gibi, tylenol almak en zoru!

Derken annenin pili bitti, yatıveriyor.

2 comments:

  1. Güzel uyu Zeynepcim, ve güzel günlere uyan.

    Hep birlikte, sağlıkla ve mutlulukla :)

    Sevgilerimle
    Nurdan

    ReplyDelete
  2. Zeynep'ciğim,

    Valla sadece sen değil hepimiz biraz sevinçli-şaşkın-mutlu-meraklı bir ruh hali içinde sizleri bekliyoruz :) Koskoca bir yıl ve sonucunda Nehir'ciğimize sağlıklı ve mutlu kavuşmak! sen yazdıkça, dönüş tarihi yaklaştıkça duygular bir karıştı sorma, bazen ilk günleri bazen endişelerimizi, bazen mutlu haberleri hatırlayıp duruyorum. Hele bu en son antibody sırasında yaşananlar aslında her şeyin ne kadar ince bir sınırda ama MAŞALLAH hep iyi gittiğini gösterdi. Güzel Nehirimizi minik melekler korudu ve hep koruyacak :))

    Yalnız bu minik melekler seni bizim tacizlerimizden korur mu bilemiyorum :) Neyse yoğun ısrarlar sonucu bir fotografın oldu (Sağol Bilge) ama bu bizi kesmez, seni canlı ve kanlı bir şekilde artık kahve sohbetlerinde İSTİYORUZ... Sen bir gel, biraz hasret gider, biraz dinlen ve hazır olduğunda bir telefonunla gerekli tüm organizasyonun hazır olacağından emin ol... Önceki yazıları okuyup duruyorum bu aralar, dönüş için neler neler hayal etmişsiz, yavaş yavaş hepsini gerçekleştireceğiz inşallah.

    Yazmak istedim ama neler hissettiğimi anlatacak kelimeleri bulamıyorum. Sevinç yoğun ama sanki Istanbul'da senin sesini duyamadan gerçek olduğuna inanamıyormuşla karışık acaip bir ruh hali desem belki biraz yaklaşmış olurum.

    Neyse Zeynep'ciğim yazdıkça karışıyorum.... Az kaldı arkadaşım! bir bakmışız ki beraber kahvelerimizi yudumluyoruz di mi?

    ÇOK ŞÜKÜR hem Nehir hem de ailesi sağlıklı ve mutlu.....

    Çok öpücükler, sevgiler (bu öpücüklerin bir kısmı Bilge için )

    Ayda

    ReplyDelete