Wednesday, October 7, 2009

Gün 110: Vardık!!!

Doğrusu tüm endişeler yersiz, kızımla harika bir yolculuk yaptık!

Kızımla, derken kızım DVD izledi, hatta kulağında kulaklık...Anne de kendi müziklerini dinledi. Yoldaki bir kazanın yarattığı yarım saatlik gecikme dışında, zamanında geldik. Son bir saatte uyudu.

"Sonra da bendeniz (Hande) vardım DFW havaalanına, kolay bir yolculuktan sonra. Çabuk biten customs and immigration işlemlerinden sonra.."

Ha ha bu da ben...neden bir ben bir Hande, çünkü Nehir'cim Hande'nin önce "Araba ıslak binme istersen"ine, sonra da, "Masa kirli krakeri koymayalım istersen" gibi uyarıları karşısında, ağlama krizlerine girdi. Tantrum sayılmaz, kucağımda söylendi durdu, "Hande gitsin" gibi kibar kibar!!!

Hala aklıma geldi. Nehir'in tantrumları karşısında, uyarıları "es" geçmeye çalışıyordu.

Sanıyorum Hande bugün öğreniyor. Don't mess with Texas!

Tabi şimdi her şey sakin. Hande'nin oyun odasından getirdiği kitaplar okunuyor, RMH'deki akşam yemeği sonrası.

Sırada tüm yolcuların uyku ile buluşmaları var. Kayde değer son not ise hava durumu ile ilgili, Houston'daki 90 kusür dereceden, buranın 68'i "ilginç" oldu. Sivrisinek yok! Bahçede rahat zaman geçirdik.

Handecim hoş gelmiş...Biz de.

HandeilebuluşmaNot: Handecim Nehir'i görünce bir güzel sarılıp, arkasını döndüki, aklına ben cağız geldi! Hellloooo, nice to meet you my name is Zeynep "oldum".

6 comments:

  1. Sevgili Zeynep, Hande ve Nehir,

    Bir süredir sezonun ilk gribi ile uğraştığımdan sadece okumakla yetiniyordum ama "gece kuşu" hizmetinize döndü :)

    Ben kendime gelene kadar Zeynep the hala gitti ve geldi. "veni vidi vici" durumlarını okudum ama iyi yolculuklar dileyemedim diye üzülürken bari Hande'yi kaçırmayayım dedim; Hande'ciğim güle güle gitmişsindir inşallah, güle güle dönüşünü bekliyoruz. Bavullar için kolay gelsin şimdiden, havalanına destek kuvvet lazımsa haber ver, gelirim/iz... Bilge'de bu arada ısınma hareketlerine başlamıştır :)

    Zeynep'ciğim inşallah bu antibody süreci en kolayı olur, senin ve dolayısıyla bizim de içimiz rahat bir şekilde dönüş için geri sayımlarımız başlar. Nehir'cik zaten hepimizden güçlü ve sağlıklı olarak bunları atlatacak, ondan eminniz :)yeter ki "Hande go home" di mi? Nehir...

    Bu arada "tantrum" temalı ama çocuk büyütmenin meşakatli sürecini içeren yazışmaları okudukça, çocuksuz bir hayatın kolaylığını daha da derinden hissettim :) Ne diyeyim bilemiyorum, pişman hiç anne görmedim üstelik bu blogdaki tüm anneler "süper anne" kıvamında benim gözümde ama tek bildiğim benim hayatım size göre bayağı kolaymış, bir daha ortamda bir anne var ise "yoruldum" demiyeceğim valla, utandım... Ve dönüşünüzde gerekli olan tüm durumlarda "taşı" "götür" "yıka" ve de "sil" gibi eylemleri tek başına hiç birinize bırakmadan ben yapacağım! Hande'ciğim istersen "bavulları taşı" ile başlayabilirsin, Zeynep'ciğim sen düşün eminim birşeyler bulursun (BKZ: Leyla'nın yılsonu gösterisi gibi:)) Neyse aldığım çeşitli ilaçların da katkısıyla oluşmuş zevzekliğime bir son vereyim bari... Ha burada araba lastiği de itinayla değiştirilir, aklınız da bulunsun :)

    Sizleri çok öperim, güzel ve sağlık dolu haberlerinizi heyacanla bekliyorum...

    Sevgiler
    Ayda

    ReplyDelete
  2. Baykusumuz demeye gonlum el vermiyor, Bayankusumuz Ayda, valla ben de ozlemisim!! Hani bilseydik grip oldugunu sana da bakardik:))

    Hande hos gitmis ama Nehir'e nahos gitmis. Ha ha, muz cumhuriyetine muhtar mi geldi sekerim??? Zeynep the Hala kiyamamistir sana ama Hande tum isleri yoluna koyar, Nehir'i de tavsan pasta, cookie mookie derken tereyagindan kil ceker gibi hizalar hic suphem yok. Cok kolay ve rahat bir son tedavi olsun bu senin icin Nehirim. Hadi artik sık dişini ama sıka sıka kaldıysa tabi.

    Hepinize iyi bir hastane donemi dilerim. Doktorlardan kocaman yildizli pekiyiler alırsınız ve insallah mutlu mutlu ayrılır, bir daha da oraya hic donmezsiniz...

    Ayda cok hakli Handecim donusde yardim gerekirse cagir, ise yarayalim. Hepinizi cok operim. Nehircim saglikli ve mutlu. Gercekten de son donemece girdi. Masallah, masallah, masallah. Allah tamamina erdirsin insallaah.....

    ReplyDelete
  3. Merhaba,

    Herkesler piyasada, ne guzel senlendi ortalik ... Zeynep'cim sen donunce blogda yazdiklarini okumaya devam edecegiz ama commentlerimizi bizzat ya da telefonda edecegimiz ve ortak bulusma yerimiz NB vs NB sayfasi olmayacagi icin hayatimizda buyuk bir bosluk olusacak; ne yapsak ki acep ? Nehir'cik saglikli, guclu ve de mutlu olmaya devam etsin, ailesi huzur bulsun da gerisi onemli degil tabii, bulusmalari artirmamiz gerekecek.

    Sorunsuz Forth Worth'e ulasmis olmaniz, Hande'nin size katilmis olmasi ve de acik hava keyfi yapabilecek olmaniz super; bugunku haberlerle gulumseyerek ciktim evden sabah. Insallah Nehir'cik bu turu en az etkiyle gecistirecek ve Nurgun'un de dedigi gibi bir daha oraya hic geri donmeyeceksiniz ...

    Ayda'cim cok cok gecmis olsun, ben isler sana nefes aldirmiyor diye dusunup bir de rahatsiz etmemek icin hic aramadim ... simdi iyi olduguna cok sevindim. Sen en onemli islerden birini (hem de riskli) ustlenmistin; Zeynep'in baska turlu hicbir sekilde izleme sansi olmayan bir gunu yasamasini sagladin ve bu cok cok onemli birseydi bence ...

    Bu arada ben gidince bir tantruma sebep vermemek icin ayagimi nasil denk almam gerektigini calisiyorum olanlari okudukca ama galiba yersiz bir is cunku stomp stomp yuruyerek "Don't mess with me" mesaji veren Nehir'cigin nereden vuracagi hic belli olmuyor ...

    Sizleri cok cok opuyorum,

    ReplyDelete
  4. Hello All,

    Vallahi ben de cok ozlemisim hepinizi:) Durumu biliyorsunuz yine yeni yeniden ama bu sefer tek basima is basindayim ve gecen hafta NY-Westport'ta is takildim. Yanimda da ne bilgisayarim ne de Zeynep'in telefonu var. Neyse ki yeni aldigim netbook'uma son gun skype kurup Zeynep'i tekrar add etmem sonucu ulasabildim. Yoksa konusamamiz bile olacaktim acayip hicap duyacaktim kendimden. Aklimdan gecmedikleri gun yoktu gerci ama daha dalga boyunda duygu gonderemiyorum...
    Tanrim her sey ne guzel gidiyor ve gidecek diyorum kendi kendime. Hadi az kaldi bakalim. Donunce Nehir ile cevre munasebeti nasil olacak ve olmali konulu bir gorusme de yaptik. Bunlari hep beraber konusuruz bir araya gelince ama benim anladigim Nehir'cim yeni dogmus bebek gibi bakilacak bir sene gibi bir sure. Hazirlikli olalim arkadaslar. Cocuklu partiler yerine disarida buyuklerle bulusmalar seklinde sosyallesecegiz sanirim bir sure. Neyse bu arada bizim Turkish Team ne zaman bulusuyordu? Zeynep gelince mi? Bunu konusmak ne guzel di mi? Hadi opuldunuz.

    Gulnur

    ReplyDelete
  5. Vallahi Handecigim ben oradayken cereyan eden tantrumlardan biride `Nehircigim ayakkabilarinla iceri girme istersen bak anne yeni sildi` dememle basladi....

    Hepinize mucize gibi kolay bir hafta diliyorum...

    Zeynepcigim tam tahmin ve dua ettigim gibi guzel bir yolculuk yapmissiniz....darisi donuse...

    Hepinizi opuyorum....

    Nehirim saglikli ve mutlu....

    ReplyDelete