Wednesday, August 26, 2009

Gün 68: Tidy Up Time

Pazardan beri bir türlü ele alamayınca dağınıklığımızı, artık evde eşyaların üzerinden zıplayarak geçer bir hale gelmiştik. Bugün, en sonunda kızları babaya teslim ederek, ben de evde kalarak bugünü büyük temizlik günü ilan ettim.

Çocuklar önce Children's Museum'a, sonra yemeğe, en son Whole Foods'a gidip geldiklerinde saat ikiye geliyordu. Benim temizliğim ancak bitmişti. Temizlik toplama, çamaşır yıkama da içerdiği için.

Sonuç: Nehir'in havlusu beyazken pembe daha güzel oldu. Renkliler hiç solmadı. Sağolasın Ayşe Teyze!

Vee ho ho ho hover, süpürür döver, her şeyi siler...hover hover hover.

Leyla eve geldiğinde, "Annee ne güzel olmuş" dedi, üzerinden atlayacak bir şey bulamayınca. Odalarına girince ise, "Aa bizim küçük halımız da varmış "diye sevincini belli etti. Anlayın "önce"yi. Doğrusu Hande burada olsaydı ve Leyla yerine Hande girmiş olsaydı içeri, "Hadi etrafı toplayalım" diyebilirdi. Yani hala yapacak iş var ama bugünkü ilerleme kayde değerdi.

Tüm yıkanmışlık içinde, Nehir'in dressing change'ini de yaptı baba. Öncesinde banyoda oynadı. Çıkmaya yakın, "tişörtümü verir misin anne" diyordu, dressing changeden kaçmak için.

Sıradan bir günün sıradan rahatlığını yaşadık. Akşam Leyla ile İngilizce posterini bitirdik. Dik derken, Leyla yaptı, ben düzgün yapıştırmasına yardım ettim. Rulo değil ama bir şekilde iki kalın karton arasına koyarsak daha iyi olacak. Üzerinde türlü şeyler yapışık. Leyla "En ilginci benimki" oldu diye çok heyecanlı, ve yaptığı posteri çok beğendi. Ben en çok sonradan eklediği Cook Children's in çizimini sevdim. Çok güzel yakalamış, çatılar ön planda bir bina çizmiş. Bugünden o giderken ağlamayacağıma söz verdirtti. "Böyle bye bye de o kadar" mış. Nehir'e de dün anlattı, "Önce ben gideceğim okula, sonra baba gidecek, sonra da seeen geleceksin, tamam mı", Nehir de "Tamam" dedi.

Nehircim sağlıklı ve mutlu -M A Ş A L L A H -, öğle uykusunu "pas" geçti, akşam erkenden yattı. Aklı fikri uçağa binmekte. "Bineceğiz" dedikçe seviniyor. Yeni kelimesi, "falan falan falan". Sanıyorum yaz boyunca Leyla ile olunca, Türkçesi yine bir ilerleme gösterdi. Yarın son GMCSF iğnesi. Accutane dondurma ile kolayken, ikidir önce istememeye başladı! Sevdiği başka bir şey bulsam iyi olacak.

No comments:

Post a Comment