Saturday, July 11, 2009

Gün 22





Kısa kısa.

Sabah yine geç bir kahvaltı, sonra oyun odasında babanın çıkmayalım sıcakta ısrarına rağmen, kızların baskısıyla, Borders'a gittik. Kitapçıda herkes kendi halinde kitap baktı, biz kahve, kızlar kakao içtiler. "Takıldık".

Sonra Central Market'ta bu kez ayaküstü atıştırmadan sonra yine geç bir öğle uykusu.

...

Nehir ve Leyla ile uyuya kalmışım.

Bugünün en tatlı anı kitapçıda Nehir'in "i meyl" yazacağım deyip, bilgisayarın başına gidip, "i meyl" diye tuşlara basışıydı. Ah bir de RMH'nin avlusundaki küçücük ağacın içine yuva yapmş kuş ve yavrusu!

Fotoğraflar yarın, çünkü nedense yükleyemedim.

İyi pazarlar size!

3 comments:

  1. Kan degerlerinin iyi cikmasina cok sevindim. Zaten salincaktaki ve parktaki resimlerde oyle keyifli ve saglikli gorunuyordu ki, aksi ciksa suphe ederdim.

    Gecen gun Murat geldi, birde ondan dinledim Nehir'i. Ne cok yol almissiniz. Ama simdi cok iyi gorunuyor, "she is so cute" deyip duruyor.

    Hadi bakalim, ilk seferde soyledigimi tekrarlayayim. "Allah tamamina erdirsin"!

    Size de iyi haftalar...

    ReplyDelete
  2. Sevgili Zeynep,
    Sukretmek ve olumlu dusuncelerinizi, iyi enerjinizi, gücünüzü korumak... Bu Sizin icin de Nehir icin de en onemlisi...

    Mr Cook da dün yazdıklarını okuyabilseydi sana böyle derdi ve onu en guzel sekilde andığın için tesekkur ederdi sana...

    Göz açıp kapayana kadar geçecek bir ikinci aşama diliyorum size...

    Nehir saglıklı ve mutlu... MASALLAH!

    Kendinize iyi bakın...
    Sevgilerimle...

    ReplyDelete
  3. Haydi bakalim, ilki gibi bitsin gitsin bu sefer de...

    Iyi haberlerle baslamis bak!! Nehir'im cok yorulmadan bitsin bu 'cycle' da insallah..... Iyi haberlerle bitecek, geride kalacak bir tanesi daha...

    Karar verdim Zeynep, senin 'gun 25'inden sonra ben de sizin adiniza geri sayima baslayacagim 'kaldi 99' diye....

    Kizlariniza benim icin sarilin, birbirinize cok iyi bakin.

    Not: Bugun long weekend sonrasi annemlerin Silivri'deki evinden donduk. Kirli sepeti dolu, buzdolabi 'fare dusse kafasini yaracak' durumunda. Kisacik yazdim, cocuklari doyurmak lazim!!!

    ReplyDelete